kilka nowości w szafie.

Image

Nie oglądałam nawet skoków w ten weekend. Jak pochłaniałam ośrodkowy nerwowy, to Kamil akurat zajął drugie miejsce! <3Byliśmy całą bandą w szpitalu. Jak dobrze,że zaliczyłam w terminie moczowo płciowy bo z tego wszystkich uwalił. Ośrodkowy zaliczony i już nie mam zaległości. Serce miałam jutro zaliczać, ale że nie dałam rady to Pan D. stwierdził, że po świętach też można i jak ktoś nie umie to nie ma sensu żeby przychodził jutro. Zostały mi więc dwa zajęcia i wooolne. Jutro ćwiczenia z pielęgniarstwa i zaliczenie z zakładania venflonu i podłączania kroplówki, pojutrze wykład z pielęgniarstwa i zaliczenie.
ImageImage

W ostatnim czasie kupiłam sobie kilka nowych ubrań i torebkę:
Image
Pasuje do wszystkiego, jest pojemna czyli wielki plus, bo noszę zeszyty, książkę od anatomii (która mi ciągle towarzyszy prawie haha), rękawiczki, jakieś teczki z notatkami, krem do rąk, telefon, długopisy, wenflony i różne inne ciekawe rzeczy : D
Image
Zdjęcia ubrań robione na szybko przed wyjściem na zaliczenie co widać jak spojrzymy na górę fotki ; )
ImageImage

Chyba kocham swój metabolizm! : )

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

12 odpowiedzi na „kilka nowości w szafie.

  1. Ptysia pisze:

    Torebka to mój numer jeden!
    ptysia.blogspot.com

  2. Katsuumi pisze:

    Fajne nowosci! 😉

  3. Ptysia pisze:

    nie dbam jakoś szczególnie o wlosy – myję szamponem, raz na jakiś czas używam jedwabiu biosilk lub chi 🙂
    ptysia.blogspot.com

  4. mscancri pisze:

    ta torebka jest mega! skąd ją wytrzasnęłaś ???

  5. Monica pisze:

    bardzo ładnie wyglądasz, masz prześliczne włosy.;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. 😉

  6. Ptysia pisze:

    Kochana a może jakiś nowy wpis?

  7. Ptysia pisze:

    Filologię polską w Zielonej Górze 🙂

  8. Ptysia pisze:

    Kochana nie dodajesz nowych wpisów czy to mi coś nie działa? 🙂

  9. Ptysia pisze:

    Jej, jak szkoda, że nie widzę Twoich wpisów 😦

  10. Katsuumi pisze:

    Sporo osób tak uważa 🙂 z tych nowosci najbardziej podoba mi się sweter 🙂

  11. Katsuumi pisze:

    Te „rdzawe” spodnie są mega :))

Skomentuj

